22. mai 2012

Rokokoo roose tikkides tuli mõte tikkida ka endale üks ilusate lilledega pluus. Õmblemises ma väga tugev ei ole, sellepärast sättisin end poodi ja ostsin kõige odavama valge lühikeste varukatega triiksärgi mille ma kauplusest leidsin. Idee oli valmistada värviliste lilledega, kuid samas mitte liiga kirju pluus, mis sobiks teksade juurde. Kuna minu tikkimine on pisut nagu värviliste niitidega kanga peale joonistamine, siis sattusin ma mingil hetkel ummikusse . Nimelt alustan ma alati ilma mustrita ning vaatan kuhu välja jõuan. Nüüd ma siis jõudsingi punkti, kus tikand nagu on ja ei ole ka. Eks ta tahab natuke veel nokitsemist ja kui ma ta ükskord päris valmis saan, siis panen ka korraliku pildi ülesse

2 kommentaari:

  1. Vot praegu peaks ma kohal olema ja sulle nõu andma, ikka hea kellegile küsida kui ummikusse oled sattunud :)

    VastaKustuta