24. mai 2012

Kollaažid

Selline näeb siis välja minu pooleli olev projekt.
Pilt mobiiliga tehtud ja kehvakene, sest minu isiklik abimees
fotograafia alal rändab ringi ja avastab maailma ;)
Paar aastat tagasi EKA-s kursustel käies sattusin vaimustusse kollaažidest. Juhendajaks oil meil siis Mall Nukke.Minu esimene ja kõige armsam töö sai ära kingitud ning peaks kaunistama praegu ühe mõisa seina. Sellest ajast alates olen kippunud alles hoidma igasugu nn "rämpsu" , küll vanu ajakirju, kive, teokarpe, nöörijuppe, sulgi jne. Ikka selle mõttega, et ehk annab sellest kõigest kunagi midagi ilusat valmistada. Praegugi on mul pooleli üks pilt, mille jaoks on suvilas juba sein valmis vaadatud. Antud hetkel tundub mulle aga,et see pilt sellisena ei sobi sinna. Nüüd ma olengi kahe vahel, kas lõpetada pilt ära või maalida üle. Tõenäoliselt ma siiski teen pildi lõpuni ja kui koht ikka ei sobi talle, küll ta siis endale uue koha või omaniku leiab .

1 kommentaar: