13. august 2012

Ingel Ingridile



Mulle meeldivad inglid. Usun , et igal ühel meist on eluteele saatjaks kaasa antud üks või mitu inglit. Enamus meist ei pane nende kohalolekut tähele või ei oska nendega ühendusse astuda. Minu elus on aga olnud paar juhtumit, mis on mind veennud nende ebamaiste olevuste olemasolus. Tegelikult ma arvan, et inglitel ei ole keha ja tiibu vaid nad on abstraktsed vaimuolendid, kellel puudub kindel välimus. Kuna aga juba ammustest aegadest alates on neid kujutatud tiibadega, siis maalin ka mina neid just samamoodi. Ingridi ingel tuli mul kollastes toonides, arvatavasti sellepärast, et tegemist on kevadel sündinud tüdrukuga ning tema ema sädeleb ise ka nagu päikesekiir. Ingleid maalides mõtlen ma tavaliselt alati neile lastele, kelle tuba minu inglipilt kaunistama hakkab. Ma ei julge väita , et minu piltidel on just nende laste kaitseinglid, kuid maalides mõtlen ma alati sellele, et vaadates oma inglipilti , saaksid need lapsed oma kaitseinglitega ühendust. Usun, et kui maali on pandud parimad soovid ja mõtted, siis kanduvad need edasi ka maali vaatajani....


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar