27. september 2016

Pilt lauaplaadile

Olen juba pikemat aega mõlgutanud mõtteid kulunud mööbli värskendamisest maalingute abil. Öeldakse, et unista suurelt ja sulle antakse. Nii juhtus ka minuga. Enne, kui jõudsin ette võtta oma suvila mööbli värskenduskuuri, sain maalingu tellimuse ühele väga huvitavale  lauale. Tegemist oli puidust jalal seisva väikese ümara lauaga. Klient oli eelnevalt puhastanud laua vanadest värvikihtidest ning värskendanud siis seda valge kriidivärviga. Minu ülessandeks oli maalida lauaplaadile roosid ning anda lauajlale kasepuidu välimus. 



Rooside maalimine läks mul lihtsalt, kuna olin sellega ka varem kokku puutunud. Keerulisemaks osutus minu jaoks lauajala maaling. Üldse imestasin algul, et oleks siis võinud lauajala kohe kasepuidust valmistada, milleks maalida, kuid hiljem selgus, et laud oligi algselt kasepuidust jalaga ning roosimaalinguga. Inimene, kes lauaplaadile pildi tellis,  soovis teha oma tädile kingitust ning taastada laud sarnaselt sellele milline see varem oli. Üldse oli laual ka minu jaoks põnev ajalugu, millest oleksin   soovinud rohkem teada saada.  Lõpp kokkuvõttes jäin aga oma tööga suures osas rahule ning loodan et laud meeldis ka maalingu tellijale ning õigele omanikule.



Lisan siia siis ka väikese video, mis sai facebooki abiga valmis tehtud  :)

                                                       
    
                                                                                           


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar