18. august 2016

Klaasimaal

Olen oma postitamised viimasel ajal päris unarusse jätnud. Pidevalt mõtlen, et ah teen postituse pisut hiljem ning nii saavadki märkamatult päevadest nädalad ning nädalatest kuud...
Täna võtsin siis kätte ja sirvisin moblaga tehtud pilte ning leidsin, et nii mõnigi projekt on jäänud mul kajastamata . Sellest on pisut kahju, sest eelkõige peangi ma ju blogi iseenda jaoks. Minu blogi on justkui päevik asjadest, ettevõtmistest ning mõnikord ka mõtetest, mida tahaksin pisut kauemaks talletada, et nad seal mälusopis siis kaotsi ei läheks.
Eelmise aasta suvel valmis mul klaasimaal, mis olenemata oma lihtsusest osutus päris töömahukaks. (Kokkuvõttes läks mul vist 2 nädalat). Klaasimaali sooviti kahele siseukseklaasile ning see pidi sobima interjööri, muus osas jäeti mulle vabad käed. 
Otsustasin lähtuda tapeedimustrist ning selle värvidest. 

Tapeet

Mustri joonistamiseks ukseklaasile kasutasin  tavalist viltpliiatsit. Viltpliiatsit on kerge klaasilt eemaldada, kui selleks peaks vajadus tekkima. Järgmiseks kandsin klaasile piirjooned. Enne kui sain hakata täitma piirjoonte vahelist ala, pidin laskma joonisel korralikult kuivada. Kuna ukseklaas pidi olema vaadeldav mõlemalt poolt ning mingil määral ka varjama toas toimuvat, siis kasutasin maalimiseks katvaid klaasivärve.

Klaasile on kantud piirjooned


Valmis klaasimaal paigaldatud uksele






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar